انمي تون AniMe TOoN

Lucas
Lucas
يبيايييييي يسسسسس سعييدةةةة اووييييييييي ب11ق1ق1
مبرررروككك ب11
حاسة اني سعييدةة اكتررر مننننككك ب11
  • فديمتت
التفاعلات: chizu chan
Athanasia
Athanasia
مش عارفة ليه بس مش فرحانة اوي ب11

تدووووم ق1ق1ق1ب11
  • متت
التفاعلات: Lucas
Athanasia
Athanasia
المهم هروح اذاكر بعد 5دقايق
  • حزنت
التفاعلات: Lucas
Lucas
Lucas
يووو ارر سوووو وييرررددد او11
  • متت
التفاعلات: chizu chan
Lucas
Lucas
لاااااء انتِ لسسةة جايةةة قك2
  • تأثرت
التفاعلات: chizu chan
Athanasia
Athanasia
مضطرة للاسف
+انت لو هتقعدي فاتحة فهفتح بعد شوية
  • حزنت
التفاعلات: Lucas
Lucas
Lucas
للأسف قك2
مااشي هحاول أفضلل فااتحةة متتأخريش ق1
  • تأثرت
التفاعلات: chizu chan
Athanasia
Athanasia
ماشي
هقعد 5 دقايق تاني عشان مكسلة اقوم
Lucas
Lucas
متتتتت ه1ه1
أشطا ه1ه1
  • فديمتت
التفاعلات: chizu chan
Athanasia
Athanasia
يلااا نودع بعض ونعمل كل حاجة قبل ما تخلص ال 5دقايق
  • فديمتت
التفاعلات: Lucas
Lucas
Lucas
بحببببكككك ياا ريمووووو متنسينييشششششششش
  • فديت
التفاعلات: chizu chan
Athanasia
Athanasia
وانااااا اكترررررررر ق1ق1ق1ق1ب11
اكييد مش هنساااكي ق1ق1ق1ق1ندى1
  • فديت
التفاعلات: Lucas
Athanasia
Athanasia
ايه رايك اقعد 5 دقايق تانيحكموه1
  • متت
التفاعلات: Lucas
Lucas
Lucas
أتلميي وروحي ذاكري أحسنلك حكموه1ق1
  • متت
التفاعلات: chizu chan
Athanasia
Athanasia
ماشي لو رجعت عالساعة 2 او 3 هتكوني فاتحة ؟نح3
  • حزنت
التفاعلات: Lucas
أعلى أسفل