انمي تون AniMe TOoN

Athanasia
Athanasia
كل سنةة وانتت طيببةة ب11
هتفتحي بكرا او11
  • فديمتت
التفاعلات: Lucas
Lucas
Lucas
وانتِ طيييييبة ب11
اكييييييييييييد نح3
Athanasia
Athanasia
ممتااز ب11
انا احتمال كبير جدا مفتحش الا الصبح لان بابا هيخليني اطلع غصب عني نح3
  • تأثرت
التفاعلات: Lucas
Lucas
Lucas
تأثرت هم11
Athanasia
Athanasia
هحاول اقنع بابا اني مطلعش ب11
هو لو في نت عند تيتة هفتح ب11
  • تأثرت
التفاعلات: Lucas
Lucas
Lucas
ياا بختككككككك ب11
يب حاوليي ب11
Athanasia
Athanasia
احتمال مية في المية ميوافقش نح3
لييه ياا بختتيي نح3
هي تيتة معندهاش نت بس هتاكد لاني مرحتش عندها من 4 سنين نح3
  • تأثرت
التفاعلات: Lucas
Lucas
Lucas
يا بختك لأن هتروحي لجدتك هم11
ي رب يوافق ب11
تمام هم11
أعلى أسفل