انمي تون AniMe TOoN

Athanasia
Athanasia
اءاو11
D
Diαblo
يا مغرب اذن لو سمحت عشان رغد عطشت هم2
Lucas
Lucas
طب بقولك انا نسيت وزعنا علينا فقرات الموضوع ازاي بتاع ريتشل يلا نوزعهم تاني؟
Lucas
Lucas
فدييييت
Athanasia
Athanasia
موجود بمحادثة "موضوعنا "او11
  • متت
التفاعلات: Lucas
Athanasia
Athanasia
لحظة لحظة انا طلعت منها تقريبا هي موجودة عندك او11 ؟
  • متت
التفاعلات: Lucas
Lucas
Lucas
عاااش ب11
  • متت
التفاعلات: chizu chan
Lucas
Lucas
هشوف هم2
  • متت
التفاعلات: chizu chan
Athanasia
Athanasia
لحظةة لا اسم المحادثة كان كلام غريب ومش فاكراه او11
  • متت
التفاعلات: Lucas
السيـر ليــلاً
السيـر ليــلاً
رغد انت صايمه او11؟
Athanasia
Athanasia
لحظة هو العيد بكرا او11 ؟
السيـر ليــلاً
السيـر ليــلاً
لحظة تتكلمون عن موضوعنا او11؟
Lucas
Lucas
موضوعنا القميل؟او11
انا فاكرة اننا كتبنا ف الفيس بس مش عارفة مسحت الشات او لا ب11
يب النهاردة يوم عرفة لازم نصوم هم2
السيـر ليــلاً
أعلى أسفل