انمي تون AniMe TOoN

D
Diαblo
ضحكتيني هه4
مدري احس شكله حلو و مرتب هم2
السيـر ليــلاً
السيـر ليــلاً
احسه خفيف و مناسب هم2
و زي ما قالت نور ايضا هم2
Athanasia
Athanasia
فعلا احسه ما يوجع العين زي دا "ق1"ساي1
D
Diαblo
بالضبط هي11ق6
Athanasia
Athanasia
بس احس لونه مش قميل اوي هم2
هشوف قلببب تاني مريح استعمله نح3
D
Diαblo
لا بالعكس حلو هم2

ممكن هذا ؟ ق7 هم2
السيـر ليــلاً
السيـر ليــلاً
رهام خدي قلبي استعمليه هيرويه1
Athanasia
Athanasia
ممتازز هم2
لونه احمر بك2
Athanasia
Athanasia
كيف اخد نفسي او11
السيـر ليــلاً
السيـر ليــلاً
اااءء معرفش او11
احس ان رودي هتاكلنا هم2
أعلى أسفل