انمي تون AniMe TOoN

Lucas
Lucas
ييييي انا بعد فكرت فكداا
لاااااااا الاقسام الوحيدة اللي بحس اني مفيدةة لما اعمل ارشيفهااا ب11
Athanasia
Athanasia
اااء او11
@SKY NET عموو انا على اقسام اييه ب11؟؟
السيـر ليــلاً
السيـر ليــلاً
بفطس مش عارفة اصلا على اقسام ايه ه1
Lucas
Lucas
فطسسست ه1
Athanasia
Athanasia
خشمكممم عمو سكاي مقالليش ساي1
Lucas
Lucas
المهم اكيد زي ما قالت ءارسا هم2
Athanasia
Athanasia
اذاا ايه مهامي ؟هم2
والاهم ايه صلاحياتي aw1؟؟
Lucas
Lucas
هتعملي نفس المهامم بس على مجموعة اقسام كاملةة
وانا هساعدككك بما انيي مراقبة برضو على الاقسام دي لو احتجتيني
وطبعًا بقيتيي شخصص مهم اكتررر
والصلاحيات نسييت بس هقولك اللي فاكراه خاثث
اوو ءارسا قولي انتت بس ضيفوني معاكمم ب11
السيـر ليــلاً
السيـر ليــلاً
اتوقع مفيش صلاحيات جديدة الا الحظر او التعديل على بيانات العضو ب11
او استني الصلاحيات دي كانت موجودة عند الاشراف؟؟
Athanasia
Athanasia
لا مكانوش موجودين او11
Athanasia
Athanasia
وييت خدييني عند حد مخالف احظرره ب11
Lucas
Lucas
مش بتشوفوا المحظور؟
Lucas
Lucas
محظور ايه
محذوف*
Lucas
Lucas
وتقدري تعدلي اي موضوع حتى لو مش فاقسامك
وتردي على اي موضوع حتى لو ف الارشيف
السيـر ليــلاً
السيـر ليــلاً
ايي صححح
Athanasia
Athanasia
واااه -تروح ترجع ماضيها-
Athanasia
Athanasia
وييت رحت اشوف قائمة المشرفين في اقسام التقنية بس انا مش موجودة ب11
شكلي على اقسام تاني ساي1
السيـر ليــلاً
السيـر ليــلاً
بجد؟
اوه نح3
السيـر ليــلاً
السيـر ليــلاً
استني ما لقيت نفسي في اقسامي ايضا رورو3
Athanasia
Athanasia
هعع كنت احب قسمي ساي1
أعلى أسفل