انمي تون AniMe TOoN

Athanasia
Athanasia
فففهمتتهااا دييي يعني ردي علييي ب11
ببفطسس توي بحثت عن الاغنية وشفت اول المقطع وضحكتني الشقلبات او الدحرجة مدري ايه اسممه بك2
زهـ❀ـراء
زهـ❀ـراء
الاغنية دي زي نشيد عندنا خاصة اختي اسمها عائشة لما مانعرف وش نقول نغنو لها ه1
دا اب يغني على بنتو و يدلعها بس استنتاجا لفهمي الخارق احسها حزينة حز88
  • متت
التفاعلات: Athanasia
Athanasia
Athanasia
بموووتت ه1
للييههزحزييننة ب11
أعلى أسفل