انمي تون AniMe TOoN

فَــطـِـيرَة تـفَاحْ
فَــطـِـيرَة تـفَاحْ
2 تخسي يكون عمي
Athanasia
Athanasia
فريريين ،فيرن طالبتي غ11
انتت تخسييي ب11
أودَاسٱكُـو
أودَاسٱكُـو
فريرن اذا انصابت يمديها تعالج نفسها ؟؟ حز88
+كيميتسو و بونغو عمك
فَــطـِـيرَة تـفَاحْ
فَــطـِـيرَة تـفَاحْ
عندك طلاب ندى1؟ مش مشاكسين وهيكسروا راسك
فيريييينننننن
  • متت
التفاعلات: Athanasia
فَــطـِـيرَة تـفَاحْ
فَــطـِـيرَة تـفَاحْ
فيريين لطيفة وجميلة <مش انا الي قلت ماري
  • متت
التفاعلات: Athanasia
Athanasia
Athanasia
يببب او11
فييي احلامككك الكيميتسويةة ب11
فَــطـِـيرَة تـفَاحْ
فَــطـِـيرَة تـفَاحْ
لاااا كيميتسوو واقعععع مششش احلاممم يا راس الفجللل
  • متت
التفاعلات: Athanasia
Athanasia
Athanasia
يببب فيرن طالبتي الوحيدة حز88
امداااكك ب11
ايي اتفقق حز88
أودَاسٱكُـو
أودَاسٱكُـو
منجدد ؟؟ لايكوه5 ابي اجرب عليك
Athanasia
Athanasia
ازايي تقولي على كتلة الكياتة والفخامة دي راس فجلل ب11؟؟؟
-تنط عليها وتتخانق-
Athanasia
Athanasia
كنت حاسة في خدعة في الموضوع ه1
ون بيس تارييخك لااا اق1
فَــطـِـيرَة تـفَاحْ
فَــطـِـيرَة تـفَاحْ
*يمسك يدينها ويربطهم بواسطة الاشواك الدموية السوداء* يوسانو اعتمد عليك خلينا نسوف لو تتجدد زي لو لا لايكوه5
  • متت
التفاعلات: Athanasia
فَــطـِـيرَة تـفَاحْ
فَــطـِـيرَة تـفَاحْ
راسس فجللل عشان الونابسةةةة راصهم فجلي وهذه دراسة علمية حديثة ميكو1
  • متت
التفاعلات: Athanasia
Athanasia
Athanasia
-تستعمل تعويذة العصفور اللي مش فاكرة اسمها بس تتحرر -
موهاها ون بيس عمك ضض2
Athanasia
Athanasia
فريرنن عمتتككك اق1
فَــطـِـيرَة تـفَاحْ
فَــطـِـيرَة تـفَاحْ
ايه دا تعويذة العصفور هتطيري زي العصاافير صباح الفجر ولا ازاي يعني هم2 *يمسكها مرة ثانية من ذراعها* الحقيني يا يوسانو ولا هقطعها بنفسييي !
  • متت
التفاعلات: Athanasia
فَــطـِـيرَة تـفَاحْ
فَــطـِـيرَة تـفَاحْ
ونبيسسس مش عمييي ادخليها في راسك الفجلي
  • متت
التفاعلات: Athanasia
Athanasia
Athanasia
هيي مش شفتي الانمي غ11؟
تتذكرين هذاك الطائر اللي هرب من القفص الحديدي هم2؟
اقصد تعويذة زي دي بك2
انتتت فجلةةةة ب11
اتركنيي ايها الوسييم ب11
فَــطـِـيرَة تـفَاحْ
فَــطـِـيرَة تـفَاحْ
اييي شففتههه بس نسيت عن اي تعويذة طائر تسولفي 😭
اااههههههااااااااااا بالتعويذةةةة😭😭😭😭
خلاص افتكرت ه1
انتتت فججلةةة!
استحيت بس عيب انا متزوج ب11
  • فديمتت
التفاعلات: Athanasia
Athanasia
Athanasia
ازاييي تنسييي حاجةزي كدااب11
انتتتتتت اق1
كيف تستحي لما بنت تانية غير زوجتك تتغزل فيك؟؟؟؟؟؟؟؟ ،ياعيب الشوم شباب هذه الايام ب11
أعلى أسفل