انمي تون AniMe TOoN

Athanasia
Athanasia
كنت بكرهها في تانية واولى عشان كنت بشوفها معقدة والمستر كان مدينا حوالي 10 صفحات شرح ومكنتش فاهمة شرحه اساسًا او11
بس النهاردة تفاجأت انها اخدت تلت سبورة في الشرح وكانت سهلة وحلوة اوي ب11
  • فديمتت
التفاعلات: Lucas
Athanasia
Athanasia
مع مستر تاني طبعا هم2
  • فديمتت
التفاعلات: Lucas
Lucas
Lucas
لا لا اكيد في حاجة غلط بجد احس مفيش حاجة ممكن تفك تعقيدها بجد جحييمم
  • فديمتت
التفاعلات: Athanasia
Athanasia
Athanasia
مبقتش كداا ،هلخصها وابعتهالك لو حابة ب11
  • فديت
التفاعلات: Lucas
Lucas
Lucas
ستيصمنييتيتبم كييييوتتت يبببب لو سمحتتتِ ب11ق6
  • فديت
التفاعلات: Athanasia
Athanasia
Athanasia
حاضررر ب111ق1ق1ق1ق1ق1ق1ق1ق1ق1ق1ق1ق1ق1ق1ق1ق1ق1ق1ق1ق1
بس خلي بالك اتأكدي ان كل المعلومات عندك مش تبع تانية ب11
  • فديمتت
التفاعلات: Lucas
Lucas
Lucas
كيف او11
  • فديمتت
التفاعلات: Athanasia
أعلى أسفل