انمي تون AniMe TOoN

Athanasia
Athanasia
بجد مكنتش ناوية اطلع لولا شاحني اللي نسيته نح3
ونسيت كماشتي برضو والباندانا بك2
  • تأثرت
التفاعلات: Lucas
Lucas
Lucas
هااعععع انت لسة رايحة اصلا صح؟ رورو3
هترجعي امتتتىى؟
  • تأثرت
التفاعلات: Athanasia
Lucas
Lucas
عالاقل فيي نتتت ب11
  • تأثرت
التفاعلات: Athanasia
Athanasia
Athanasia
يب رحت النهاردة هم11
على حسب لو ماما جت بكرا هروح معاها لو لا هشوف نح3
النت خلصان عندهم برضو بس بقى دلوقتي كويس الحمدلله يعني ب11
  • تأثرت
التفاعلات: Lucas
Lucas
Lucas
حسيت جددوه لما لقيتك ب11
بحبك وانت فاتحة ب11
يارب تيجي بسرعة اوييي، متقدريش تروحي لوحدك؟
  • تأثرت
التفاعلات: Athanasia
Athanasia
Athanasia
لا بك2
انا بعششقققك ب11ق1ق1ق1ق1ق1ق1ق1ق1ق1ق1ق1ق1ق1ق1ق1ق1ق1ق1ق1ق1
اقدر بس هيزعلوا لو روحت بدري اوي وهيفتكروا اني مش كويسة بك2
  • فديمتت
التفاعلات: Lucas
Lucas
Lucas
هفطسسس ايه مش كويسة دي ه1
خلاص خليك لحد بكرا ب11
  • فديمتت
التفاعلات: Athanasia
Athanasia
Athanasia
اقصد مش بخير او11
مش بحب لما يقعدوا يسألوا مالك ب11
  • فديمتت
التفاعلات: Lucas
Lucas
Lucas
ازاي مش بخير ايه العلاقة رورو3
اااهه اوكييي.. حاولي تستمتعي هناك بشكل ما اكيد في وسائل ب11
  • متت
التفاعلات: Athanasia
Athanasia
Athanasia
يعني هيفتكروا اني زعلانة او حد زعلني برضو او كدا يعني غ11
عايزة ماما ب11
  • فديمتت
التفاعلات: Lucas
أعلى أسفل