انمي تون AniMe TOoN

Lucas
Lucas
لااا محصلش هتقفلي ان شاء الله!!!تعال1
  • تأثرت
التفاعلات: Athanasia
Athanasia
Athanasia
لا بجد رحت اكلت خازوق ورجعت نح3
حاسة بالغدر عشان الامتحان كله كان تفاضل ماعدا سؤالين وانا كنت مركزة عالتكامل
واصلا كل اللي ذاكرته نسيته وقت الامتحان استغفر الله
والبنات فاكرينني خارباها وهقفل وقعدوا يقولوا اني حليت الامتحان ونمت وانا اصلا هبدت اي حاجة عشان مسيبش الورقة فاضية بك2
  • تأثرت
التفاعلات: Lucas
Lucas
Lucas
طب بعد كدا مش تركزي على حاجة واحدة مينفعش اصلا لو مش هتلحقي تذاكري كله ف ذاكري حتة من كل فرع او كل درس وليكن يعني
والامتحانات الجاية ركزي كويس هتذاكري ايه منهم ومتراكميش على نفسك ولا تزنقي نفسك ف الوقت
  • تأثرت
التفاعلات: Athanasia
Athanasia
Athanasia
ماهو احنا امتحننا التفاضل قبل كدا فقلت اكيد اغلب الامتحان تكامل بس غدر بينا وخلاه تفاضل برضو بك2
احم حاضرر ادعيلي في اللي جاي بك2
  • تأثرت
التفاعلات: Lucas
أعلى أسفل