انمي تون AniMe TOoN

Athanasia
Athanasia
مااارريييي تشااانننننننننن ندى1ق1ق1ق1ق1ق1
فَــطـِـيرَة تـفَاحْ
فَــطـِـيرَة تـفَاحْ
رريممممممممممممممممممووووووووووووووووو ندى1ندى1
ازيككككككككككك؟ وحشتينييييييييييييييييييي
  • فديت
التفاعلات: Athanasia
Athanasia
Athanasia
ممااريوووووو تشاننن ندى1ق1ق1ق1ق1ق1


مممموووووووورررر
الحمدلله وانتت!؟؟؟
فَــطـِـيرَة تـفَاحْ
فَــطـِـيرَة تـفَاحْ
الحمد لله تمام التمام ب11ق1ق1
كيف احوال الجامعة ؟؟
تقدري تشوفي الرسالة الي بعتها في قروب التونيات؟
  • فديت
التفاعلات: Athanasia
Athanasia
Athanasia
دووومككك ندى1ق1ق1ق1ق1ق1
الحمدلله الدنيا مش متظبطة اوي ،ادعيلي بعد بكرا هبدأ الفاينال واول يوم اكتر مادة بكرهها بك2
اييي شفتتهاا استني ارد
فَــطـِـيرَة تـفَاحْ
فَــطـِـيرَة تـفَاحْ
وههه يعني رح تعطلوا ؟؟؟؟ اخخهخعخخ قامبرييييي ريموووو انت تقدريلهااا ب1 ربنا يوفقك ويسهل لك الامتحان ويجازيك على تعبك ب1
شو بتدرسوا في هذا التخصص اصلا ب11
  • فديت
التفاعلات: Athanasia
Athanasia
Athanasia
لسة شهر كمان بك2
تسلمييليييييي ندى1ق1ق1ق1ق1ق1
امم كل ترم او كل سنو بتتغير المواد ب11
مثلا هذا الترم اخدت علم نبات وعلم وراثة ورياضيات وكيميا وتاريخ تكنولوجيا ومهارات وانجليزي
فَــطـِـيرَة تـفَاحْ
فَــطـِـيرَة تـفَاحْ
اعهعهعهعهع والفاينل دا كاامم بيفضل بك2؟

يبببب سمعت انو بتاع الجامعة موادهم ماتثبت وكل ترم تتغير ب11 اخخخخ الله يعينكم

مهارااتتت شووو هي ذييي ب11؟ +احس حبيت علم النبات ندى1

شو هي المادة الي تكرهيها؟
  • فديت
التفاعلات: Athanasia
Athanasia
Athanasia
توي انتبه بك2
شهر ،هخلص 21/1 وورايا تربية عسكرية المفروض اسويها برضو بس انا مجألاها لحد ما ربنا يسهلها بك2
مهارات تواصل وعرض ب11
هي علم النبات اللي بكرهها سمممم واللي عليا فاينال عليها النهاردة
ادعيلي بجد انا لو خلصت المادة دي وعديتها على خير اغلب مشاكلي هتتحل ان شاء الله ب11
فَــطـِـيرَة تـفَاحْ
فَــطـِـيرَة تـفَاحْ
حسبت انك رديتي ض2
تربية عسكرية ؟ او11 ذي زي الرياضة ولا وش ؟؟ المواددد ديي عجيبههه
ااهههاااا الي تسوون في العروض بتاع المشاريع بتاعكم؟
لييششش بتكرهيي علم النبات ب11 اتذكر كنتي بتحبيه وكان نفسك فيه في العطلة
ان شاء الله ياربي تفرحي وتتخلصي من هالمادة على خير وسلاسة يارب ب11
  • فديمتت
التفاعلات: Athanasia
Athanasia
Athanasia
لا محاضرات عادي بس معرفش لسة محتواها ،بيقولوا مينفعش نتخرج بدونها بك2
اتفققق ب11
اييي هي ديي ب11
كنت احبه بس كرهته عشان مكنتش بفهم من الدكتور وكمان كان يعطينا في المحاضرة كم دسم بالاضافة انه قاعة المحاضرة ماكان فيها اي شبابيك ولا مراوح ولااضاءة عدلة و كانت كتمة لدرجة مريعةة ف جتلي عقدة من المادة والدكتور والمكان بك2
تسلميؤليييييي الحمدلله امتحنت بس دعواتك ما يشيلنا المادة زي الدفعة اللي قبلبك2
فَــطـِـيرَة تـفَاحْ
فَــطـِـيرَة تـفَاحْ
غريبة المحاضرة ذي وش هتنفع فيكم في صناعة السكر هم2
يعني الغلط كله من صاحب المادة مو المادة نفسها نح3
ان شاء الله يكون كويس ومايشيل المادة زي الدفعة الي قبلكم ب11
  • فديمتت
التفاعلات: Athanasia
أعلى أسفل