Donicchi
مستوى التفاعل
1,989

مشاركات الملف الشخصي آخر النشاطات المنشورات أوسمتــي معلومات زوار ملفي

  • سلاماتَ !!
    وشتحسسينن فية
    ايييي والله بقوه مبدعة < يشك انها قاعده تراقب ه1
    هههههههههههههههههههه الذكريات كلها رايحة فيها بالنسبة لي ه1
    أها اتوقعت حاجة شبه كده من لعبكم بس كنت عايزة اعرف المعنى بالظبط ض1
    لا يفزع المفروض معناها يخوف وجاية من الخوف أو الرعب ه1
    ليه مثال بايخ اني افزعلك ف81 ضض1؟!
    ايه ده مظهرليش انك رديتي واني بعت اصلًا، النت كان بطيء :(
    شوفت صدفة ه1
    كنت هسألك يعني ايه يفزع؟ ضض1
    انتي جيتي في بالي وقولت هلاقيكي موجودة فعلشان كده سألتك ه1
  • جار التحميل…
  • جار التحميل…
  • جار التحميل…
  • جار التحميل…
  • جار التحميل…
أعلى أسفل