تسلملى يااااارب حسوون بقولك حسون عادى
ولا مابتحبوا هاللقب .gif)
+
باتمااان هااد العشق وربي
خصوصا اخر جزئين يعنى لانىاحس كريستيان بيل بصراحة جدااا
.gif)
فا بنظرى افضل ممثل عمل شخصيةباتمان
.gif)
تسلملى يااااارب حسوون بقولك حسون عادى
ولا مابتحبوا هاللقب .gif)
خصوصا اخر جزئين يعنى لانى.gif)
فا بنظرى افضل ممثل عمل شخصية.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
.gif)
!
اييييييييي تسلملى حسوون انت كمان نورت اصلا .gif)
خلاص حبيت مواضيعك انااا هتلاقيني موجودة عندك ع طول .gif)
..gif)
,.gif)
...png)