كنت هفضل كل ده مستني ايه
حُب ايه اللي انت بتدوّر عليه
بعد الغياب ده مفيش عتاب أتهز ليه
حُب ايه اللي انت بتدوّر عليه
بعد الغياب ده مفيش عتاب أتهز ليه
.gif)
.gif)
بس مو لهالدرجة غلطها مايترقع .png)
آخ بس
رايحة أكمله .png)
.png)
.gif)
.gif)
؟

www.anime-tooon.com
.gif)
.gif)
.gif)

.png)



حسيت احداثو فايتة بالحيط 


.gif)
.gif)

صار رقمي 6667 .. احد سبقني 
.gif)



< اميمة بتكفخنا ع الاشعارات

التفاعلات: Second Heartbeat