ابشركم انا في اجازة
ح7 لأه مش مسدأ.,~
.,
ديما الباكا انا انام بتابوت ~ ومرات اتعلق بالمقلوب على شجرة ~> دراكولا
اصلا اسمي كان امبراطور المقلوب بس اغلطت بالكتابة وماغيرته ~> نصاب <_<"
احتفالا بإجازتي راح انام مثل البشر وماراح انام بتابوت .,~
الى سطح المنزل بجانب المدخنة :32: